کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دو خبر جدید از امکانات تازه دو نسخه فایرفاکس

موزیلا فایرفاکس فایرفاکس موزیلا مرورگر فایرفاکس مرورگر موزیلا فایرفاکس

بهبود گسترده جاوا اسکریپت در فایرفاکس 83

به گزارش سافت گذر، موزیلا امروز خبر از انتشار نسخه 83 فایرفاکس داد. بر خلاف ورژن 82، فایرفاکس 83 امکانات مهمی دارد که یکی از مهمترین ها بهبود موتور SpiderMonkey جاوا اسکریپت بود که سرعت لود شدن سایت ها و پاسخگویی صفحات را افزایش و استفاده از حافظه دستگاه ها را کاهش می دهد.

با این نسخه، موزیلا تصمیم گرفته بخشی از موتور جاوا اسکریپت را جایگزین کند. جدای از ارتقای ایمنی برنامه، تغییرات مربوطه سبب باعث می شوند که سرعت لود شدن سایت ها و پاسخگویی صفحات به ترتیب 15 و 12 درصد افزایش یابند و 12 درصد نیز حافظه کمتری مصرف شود. برای بهره مندی از این قابلیت ها نیاز نیست تا کار خاصی انجام دهید زیرا پس از آپدیت شدن، به صورت پیش فرض روشن هستند.

دیگر ویژگی جدید، HTTPS-Only Mode است که امکان روشن کردن آن از بخش Preferences فراهم خواهد بود. همان طور که از اسمش پیداست، با این حالت می توانید مطمئن باشید که ارتباطات برقرار شده با سایت های مختلف رمزگذاری شده اند و هنگام اتصال به شبکه های عمومی نیز امنیت کافی وجود دارد. اگر سایتی از HTTPS پشتیبانی نمی کرد، پیام Secure Connection Not Available را دریافت می کنید. البته امکان مشاهده وب سایت با HTTP را خواهید داشت اما باز هم همان پیام هشدار پیش از باز کردن سایت به شما ارائه خواهد شد.

برخی دیگر از امکانات قابل توجه عبارتند از قابلیت زوم کردن روی نمایشگرهای لمسی رایانه های دارای سیستم عامل ویندوز و macOS، استفاده از دکمه های مسیریابی برای فوروارد، پخش مجدد و تنظیم صداها در حالت تصویر در تصویر، پشتیبانی از AcroForm جهت پرینت، ذخیره و پر کردن فرم های PDF.

موزیلا می گوید که این آپدیت سبب بهبود WebRender شده به طوری که تأثیر بسزایی در عملکرد مرورگر در ویندوز 7، ویندوز 8، macOS 10.12 تا macOS 10.15 خواهد داشت. در مورد مک بوک ها هم این شرکت اشاره کرده که فایرفاکس 83 یا جدیدتر، با تراشه های Silicon جدید اپل سازگاری خواهد داشت و با macOS Big Sur که با Rosetta 2 منتشر می شود، هماهنگ خواهد بود. در ادامه نیز این فایرفاکس می خواهد به صورت اختصاصی از تراشه نامبرده پشتیبانی کند.

عدم پشتیبانی از فلش پلیر همزمان با انتشار نسخه 85 فایرفاکس

موزیلا رسماً اعلام کرده که همزمان با انتشار نسخه 85 فایرفاکس، پشتیبانی از فلش پلیر را متوقف می کند. این نسخه از مرورگر قرار است در تاریخ 26 ژانویه 2021 به دست کاربران برسد و نسخه آزمایشی بتا هم در 14 دسامبر 2020 عرضه شده است.

دیگر همه می دانند که موزیلا می خواهد پشتیبانی از فلش پلیر را متوقف و این برنامه ناایمن را از محصولش حذف کند. سال گذشته خبر رسید که فایرفاکس 69 به صورت پیش فرض همراه با فلش پلیر غیرفعال شده منتشر شده و در فایرفاکس 47 هم برای استفاده از آن مجبور بودیم روی گزینه مربوطه کلیک کنیم و در فایرفاکس 52 نیز پشتیبانی از پلاگین های غیر فلش پلیر NPAPI متوقف گردید.

در حالی که گفته شده 26 ژانویه 2021 تاریخ انتشار فایرفاکس بدون فلش پلیر است اما پلاگین مربوطه از تاریخ 12 ژانویه 2021 از کار خواهد افتاد.

ادوبی فلش پلیر 24 سال پیش یعنی در 1996 منتشر شد و برای پخش بازی ها و ویدیوها در اینترنت به کار می رفت تا اینکه 10 سال قبل HTML5 تولید گردید. بر این اساس، در یک دهه اخیر توسعه دهندگان بازی ها و طراحان وب دیگر کمتر سراغ فلش پلیر رفته اند. دو مزیت اصلی استفاده از HTML5 امنیت بیشتر و عملکرد بهتر آن هستند زیرا معمولاً همه افراد از آخرین نسخه فلش پلیر استفاده نمی کردند و این برنامه در برخی سیستم عامل ها نظیر لینوکس درست کار نمی کرد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48054 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/08/28 تعداد مشاهده: 2161
سافت گذر